dc.contributor.author |
Хижняк, Юлія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-09T11:00:13Z |
|
dc.date.available |
2020-07-09T11:00:13Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1828 |
|
dc.description |
Спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі визначено сучасні тенденції застосування інформаційних сервісів соціальних мереж у бібліотечній сфері; сформулювано на їх основі рекомендацій щодо максимізації представлення інформації про бібліотечні заклади та підвищення ефективності комунікації бібліотека-користувач.
Вирішено такі основні завдання:
– досліджено сучасний стан вивчення проблеми у вітчизняних та закордонних публікаціях; охарактеризовано існуючі соціальні мережі, їх особливості, переваги та недоліки;
– визначено методи поширення інформації в соціальних мережах;
– виявлено та охарактеризовано групи та сторінки бібліотек України та Сумщини у Facebook, розглянути їх комунікативні можливості;
– проаналізовано присутність та використання можливостей соціальної мережі YouTube бібліотеками Сумщини;
– описано інструменти соціальної мережі Instagram як засобу популяризації діяльності бібліотек України;
– проаналізовано використання соціальних мереж як інструменту підвищення показників результатів роботи бібліотек;
– визначено перспективи розвитку мережевої комунікації бібліотека-користувач; розробити рекомендації щодо активізації діяльності у соціальних мережах бібліотеки-філії №2 Сумської міської централізованої бібліотечної системи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра культурології та інформаційних комунікацій |
uk_UA |
dc.subject |
Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
uk_UA |
dc.subject |
Соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
Бібліотека |
uk_UA |
dc.title |
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕК УКРАЇНИ |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |