Короткий опис(реферат):
У роботі охарактеризовано роботу звукорежисера над створенням звукового оформлення комп’ютерних ігор на прикладі ігрового прототипу, для якого автор кваліфікаційної роботи створив звукове оформлення та інтерактивну музику.
Виконано анступні задачі дослідження:
- вивчено джерельну базу дослідження;
- надано історичну характеристику індустрії відеоігор та ігрового звуку, його еволюції та розвитку;
- здійснено аналіз ролі звукового дизайну у відеоіграх; охарактеризувати вплив звуку у іграх на гравця та на його імерсію у ігровий процес;
- окреслено особливості інтерактивної музики, описати функції музичного оформлення у відеоіграх;
- розроблено ігровий прототип у програмі Unity, здійснено налаштування рівнів системи, опрацьовано методи прив’язки звуку до анімації;
- показано процес роботи зі звуковим рушієм FMOD, розроблено звукові події та імплементувати FMOD у Unity, створено звуковий супровід для ігрового прототипу;
- описано процес роботи з інтерактивною музикою у програмі FMOD, здійснено налаштування у контексті геймплею, написано музичне оформлення для ігрового прототипу.