Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Панасюк, Олена Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-08-11T11:32:24Z | |
dc.date.available | 2020-08-11T11:32:24Z | |
dc.date.issued | 2020-02-26 | |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1913 | |
dc.description | Спеціальність «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі представлені теоретичні основи і методологічні підходи арт – терапії , проаналізувавши терапевтичні і корекційні можливості нейроарту, визначено місце в системі консультування. Провенно експерементне дослідження можливостей застосування нейрографіки в роботі з інклюзивними дітьми. Запропоновано ефективну арт – терапевтичну програму, спрямовану на корекцію поведінки дітей з синдромом РДА , ЗПР, синдром Дауна , СДВГ, ДЦП. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кафедра мистецтвознавчої експертизи | uk_UA |
dc.subject | Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація | uk_UA |
dc.subject | нейроарт | uk_UA |
dc.subject | арт – терапія | uk_UA |
dc.subject | психокорекція | uk_UA |
dc.title | НЕЙРОАРТ У СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНКЛЮЗІЄЮ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |