dc.contributor.author |
САМАР, Ольга Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-11T12:30:58Z |
|
dc.date.available |
2020-08-11T12:30:58Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1923 |
|
dc.description |
Спеціальність «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В роботі розглянуто через призму мистецтва поняття трансгресії, котре характеризує глибинні зміни в українському суспільстві кінця ХХ – початку ХХІ століть. З’ясовується зародження художнього спротиву в радянському суспільстві ще у повоєнні роки, а особливо у 70-80-х роках ХХ ст., що проявилось у явищі нонконформізму. Звертається увага на зміну образу художника і формування нової виразності після Перебудови та за часів Незалежності, що демонструється на прикладі творчості Миколи Кумановського та Марка Гейка. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра мистецтвознавчої експертизи |
uk_UA |
dc.subject |
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація |
uk_UA |
dc.subject |
трансгресія |
uk_UA |
dc.subject |
нонконформізм |
uk_UA |
dc.subject |
трансавангард |
uk_UA |
dc.subject |
постмодернізм |
uk_UA |
dc.subject |
метафоризм |
uk_UA |
dc.title |
ТРАНСГРЕСІЯ СУСПІЛЬСТВА ТА ЇЇ ВІДОБРАЖЕННЯ У ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ХУДОЖНИКІВ КІНЦЯ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТ. |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |