Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | САМАР, Ольга Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2020-08-11T12:30:58Z | |
dc.date.available | 2020-08-11T12:30:58Z | |
dc.date.issued | 2020-02-26 | |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1923 | |
dc.description | Спеціальність «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» | uk_UA |
dc.description.abstract | В роботі розглянуто через призму мистецтва поняття трансгресії, котре характеризує глибинні зміни в українському суспільстві кінця ХХ – початку ХХІ століть. З’ясовується зародження художнього спротиву в радянському суспільстві ще у повоєнні роки, а особливо у 70-80-х роках ХХ ст., що проявилось у явищі нонконформізму. Звертається увага на зміну образу художника і формування нової виразності після Перебудови та за часів Незалежності, що демонструється на прикладі творчості Миколи Кумановського та Марка Гейка. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кафедра мистецтвознавчої експертизи | uk_UA |
dc.subject | Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація | uk_UA |
dc.subject | трансгресія | uk_UA |
dc.subject | нонконформізм | uk_UA |
dc.subject | трансавангард | uk_UA |
dc.subject | постмодернізм | uk_UA |
dc.subject | метафоризм | uk_UA |
dc.title | ТРАНСГРЕСІЯ СУСПІЛЬСТВА ТА ЇЇ ВІДОБРАЖЕННЯ У ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ХУДОЖНИКІВ КІНЦЯ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТ. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |