dc.contributor.author |
Коваленко, С.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-11T13:25:41Z |
|
dc.date.available |
2020-08-11T13:25:41Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1929 |
|
dc.description |
Спеціальність «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі висловлено й аргументовано припущення про взаємозв’язок жіночих фігур трипільської культури та образу жінки у творчості К. Малевича, які мають схожі форми та структурну побудову. За основу наукового аналізу взято роботу К. Малевича «Жіночий торс № 1. Колір і форма» – образ, що дав художникові значний поштовх для вироблення в нього власного розуміння кольору та форми. У ході дослідження застосовано такі методи: технологія аналізу автентичності роботи, рентген- та хіміко-лабораторні дослідження, почеркознавча (графологічна) та мистецтвознавча експертизи. |
|
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра мистецтвознавчої експертизи |
uk_UA |
dc.subject |
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація |
uk_UA |
dc.subject |
Жіноча фігура |
uk_UA |
dc.subject |
жіночий образ |
uk_UA |
dc.subject |
творчість К. Малевича |
uk_UA |
dc.subject |
жіночий торс |
uk_UA |
dc.title |
ВПЛИВ ЖІНОЧОЇ КРАСИ НА ТВОРЧІСТЬ КАЗИМИРА МАЛЕВИЧА НА ПРИКЛАДІ ЙОГО РОБОТИ «ЖІНОЧИЙ ТОРС № 1. КОЛІР І ФОРМА» |
|
dc.type |
Other |
uk_UA |