Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коваленко, С.Г. | |
dc.date.accessioned | 2020-08-11T13:25:41Z | |
dc.date.available | 2020-08-11T13:25:41Z | |
dc.date.issued | 2020-02-26 | |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1929 | |
dc.description | Спеціальність «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі висловлено й аргументовано припущення про взаємозв’язок жіночих фігур трипільської культури та образу жінки у творчості К. Малевича, які мають схожі форми та структурну побудову. За основу наукового аналізу взято роботу К. Малевича «Жіночий торс № 1. Колір і форма» – образ, що дав художникові значний поштовх для вироблення в нього власного розуміння кольору та форми. У ході дослідження застосовано такі методи: технологія аналізу автентичності роботи, рентген- та хіміко-лабораторні дослідження, почеркознавча (графологічна) та мистецтвознавча експертизи. | |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кафедра мистецтвознавчої експертизи | uk_UA |
dc.subject | Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація | uk_UA |
dc.subject | Жіноча фігура | uk_UA |
dc.subject | жіночий образ | uk_UA |
dc.subject | творчість К. Малевича | uk_UA |
dc.subject | жіночий торс | uk_UA |
dc.title | ВПЛИВ ЖІНОЧОЇ КРАСИ НА ТВОРЧІСТЬ КАЗИМИРА МАЛЕВИЧА НА ПРИКЛАДІ ЙОГО РОБОТИ «ЖІНОЧИЙ ТОРС № 1. КОЛІР І ФОРМА» | |
dc.type | Other | uk_UA |