Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бєлявіна, Наталія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2020-12-16T09:09:09Z
dc.date.available 2020-12-16T09:09:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бєлявіна Н. Д. Методологія та методика викладання фахових мистецьких дисциплін : підручник / Наталія Дмитрівна Бєлявіна. - Київ : НАКККіМ, 2019. - 280 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2467
dc.description Підручник є першим виданням, у якому закладено загальні методологічні та методичні основи мистецької освіти на прикладі виховання фахівця мистецької сфери – звукорежисера. Видання розраховане на викладачів, студентів, аспірантів мистецьких і педагогічних закладів вищої освіти, а також слухачів інститутів післядипломної освіти. uk_UA
dc.description.abstract Підручник є першим виданням, у якому закладено загальні методологічні та методичні основи мистецької освіти на прикладі виховання фахівця мистецької сфери – звукорежисера. Підручник складається з чотирьох розділів, у яких поступово розкрито суть педагогічного процесу: від дидактичних засад до основних закономірностей виховання, від загальних методичних питань до проблем формування художньо-образного сприйняття та мислення в умовах мистецької освіти. Важливим нововведенням є запропонована система тьюторських практичних завдань, яка дає змогу ефективно задіяти самостійну частину навчальної діяльності студента, завдяки використанню за-пропонованих матеріалів і документів, а також виконанню практичних творчих завдань У першому розділі сформульовано дидактичні основи процесу мистецького навчання. Розкрито значення основних категорій дидактики, зокрема, таких як освіта і навчання. Навчання визначено як взаємопов’язаний про-цес викладання та навчання, а освіта – як процес і результат засво-єння систематизованих знань, умінь і навичок та досягнення на їх основі відповідного рівня освіченості. У другому розділі зосереджено увагу на методах навчання як основі формування фахових знань. Окреслено зміст поняття освітньої функції фахового навчання, де знання – це узагальнений досвід людства, уміння – здатність вико-нувати певні дії, навички – психічне новоутворення, завдяки якому індивід спроможний виконувати певну дію. Наголошено на засадах формування спеціальних знань, умінь і навичок фахівця мистецької сфери – звукорежисера щодо синтезу художньо-естетичної, мистецької та науково-технічної інформації, вироблення творчих, технічних, технологічних умінь і навичок. Сформульовано принципи добору методів навчання та їх фахо-вої спрямованості залежно від навчальної мети, завдань навчальної дисципліни, педагогічної майстерності та педагогічної техніки ви-кладача. Наголошено на необхідності використання культури про-фесійного мовлення, розвитку професійних «функціональних органів викладача», формування термінологічного апарату відповідної мис-тецької галузі. У третьому розділі викладено проблеми процесу виховання фахівця мистецької сфери. Визначено теоретико-методологічні основи виховання як процес цілеспрямованого, систематичного формування особистості та представлено класифікацію методів, прийомів і напрямів виховання в педагогічній науці. У четвертому розділі розкрито процеси виховання звукорежи-сера як творчої особистості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject фахові мистецькі дисципліни uk_UA
dc.subject мистецькі дисципліни uk_UA
dc.subject методологія uk_UA
dc.subject методика викладання uk_UA
dc.title МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу