Show simple item record

dc.contributor.author Гавеля, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-12-17T12:32:33Z
dc.date.available 2020-12-17T12:32:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гавеля О. М. Психологія вищої школи: методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи студентів освітнього рівня «Магістр» спеціальностей: 022 «Дизайн», 024 «Хореографія», 025 «Музичне мистецтво» / Оксана Миколаївна Гавеля. Київ : НАКККіМ, 2018. - 64 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2472
dc.description Методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи студентів з курсу «Психологія вищої школи» освітнього рівня «Магістр» спеціальностей: 022 «Дизайн», 024 «Хореографія», 025 «Музичне мистецтво» містять плани практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів та рекомендовану літературу uk_UA
dc.description.abstract Мета вивчення дисципліни – набуття знань з навчального курсу «Психологія вищої школи», формування уявлень про домінуючу проблематику дисципліни, усвідомлення базових, концептуальних завдань із проблемних блоків програми, ознайомлення з практичними методами, розробленими в цій галузі; закріплення навичок викори-стання психологічних прийомів, методів та інструментів художньої творчості, які виправдали себе в практичній діяльності закладів вищої освіти культури і мистецтв. У результаті опанування навчальної дисципліни студенти повинні набути такі професійні компетенції, як уміння об’єктивно оцінювати професійні та життєві проблеми, виявляти причини їх виникнення у сфері міжособистісного спілкування, проводити консультаційні бесіди, вміння вести дискусію, здійснювати допомогу творчому працівни-кові з оцінки його ролі в трудовому колективі, формувати адекватне ставлення до своєї поведінки. Психологія вищої школи як галузь психологічної науки перебу-ває в тісному зв’язку із такими дисциплінами як психологія, соціальна педагогіка, педагогіка вищої школи, загальна психологія, основи пси-хоаналізу та ін. Вони створюють систему базових знань про методи дослідження особистості, психологічні теорії творчої особистості, індивідуальні особливості людей і вплив здібностей на процес формування творчої особистості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject психологія вищої школи uk_UA
dc.subject вища школа uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГІЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account