Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гавеля, Оксана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-17T12:32:33Z | |
dc.date.available | 2020-12-17T12:32:33Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Гавеля О. М. Психологія вищої школи: методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи студентів освітнього рівня «Магістр» спеціальностей: 022 «Дизайн», 024 «Хореографія», 025 «Музичне мистецтво» / Оксана Миколаївна Гавеля. Київ : НАКККіМ, 2018. - 64 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2472 | |
dc.description | Методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи студентів з курсу «Психологія вищої школи» освітнього рівня «Магістр» спеціальностей: 022 «Дизайн», 024 «Хореографія», 025 «Музичне мистецтво» містять плани практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів та рекомендовану літературу | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета вивчення дисципліни – набуття знань з навчального курсу «Психологія вищої школи», формування уявлень про домінуючу проблематику дисципліни, усвідомлення базових, концептуальних завдань із проблемних блоків програми, ознайомлення з практичними методами, розробленими в цій галузі; закріплення навичок викори-стання психологічних прийомів, методів та інструментів художньої творчості, які виправдали себе в практичній діяльності закладів вищої освіти культури і мистецтв. У результаті опанування навчальної дисципліни студенти повинні набути такі професійні компетенції, як уміння об’єктивно оцінювати професійні та життєві проблеми, виявляти причини їх виникнення у сфері міжособистісного спілкування, проводити консультаційні бесіди, вміння вести дискусію, здійснювати допомогу творчому працівни-кові з оцінки його ролі в трудовому колективі, формувати адекватне ставлення до своєї поведінки. Психологія вищої школи як галузь психологічної науки перебу-ває в тісному зв’язку із такими дисциплінами як психологія, соціальна педагогіка, педагогіка вищої школи, загальна психологія, основи пси-хоаналізу та ін. Вони створюють систему базових знань про методи дослідження особистості, психологічні теорії творчої особистості, індивідуальні особливості людей і вплив здібностей на процес формування творчої особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | психологія вищої школи | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГІЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |