Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Косінова, Олена Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-21T08:43:53Z | |
dc.date.available | 2020-12-21T08:43:53Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Косінова О. М. Сценарна майстерність театралізованих видовищ : підручник / Олена Миколаївна Косінова. Київ : НАКККіМ, 2018. - 164 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2493 | |
dc.description | У нинішніх соціальних умовах, що склалися в нашій країні, видовищно-розважальні мистецькі заходи набувають оновлених форм. Створюються дозвіллєві заклади з новітньою організаційною та фінансовою структурою. Режисер естради має враховувати це в організації та проведенні театралізованих заходів для дітей, молоді, телевізійної естради тощо. Автор видання розробила й упрова-дила на практиці цілу низку прийомів, знання яких стане в нагоді при створенні розважальних шоу-програм, театралізованих концертів та окремих номерів. Підручник призначено для студентів (майбутніх акторів, артистів естради, режисерів, сценаристів, продюсерів), викладачів і аспірантів мистецьких закладів вищої освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації, інститутів післядипломної освіти; а також може буде корисним для всіх, хто намагається знайти своє місце в системі сучасного шоу-бізнесу й оволідити мистецтвом створення сценаріїв мистецьких заходів. | uk_UA |
dc.description.abstract | Підручник є першим виданням, у якому викладено загальні методологічні та методичні основи мистецької освіти на прикладі виховання фахівця мистецької сфери – сценариста, режисера. Навчальне видання містить основні принципи побудови сценарію дозвіллєвих, розважально-ігрових і шоу-програм, розкриває основні ідеї, етичні й естетичні принципи організації дозвіллєвої діяльності в розвитку, у русі, у процесі їх формування й утвердження. Підручник має три основні розділи. У першому розділі викладено методику організації та проведення масово-розважальних ігрових і шоу-програм у різних ситуаціях відпо-чинку та розваг, основні тенденції розвитку видовищно-розважальних мистецьких заходів в Україні й світі; розкрито принципи керування ау-диторією в процесі проведення масових заходів. Запропоновано педагогічні принципи створення самостійної сце-нарно-режисерської розробки масово-розважальних заходів. У другому розділі зосереджено увагу на методах навчання як основі формування практичних навичок написання літературного сцена-рію в процесі проведення масових заходів. Особливу увагу приділено технологічним засобам прищеплення навичок створення самостійних сценарно-творчих розробок і проведен-ню масово-розважальних заходів. Визначено методологічні основи написання сценаріїв дозвіллєвих, розважально-ігрових і шоу-програм. У підручнику викладено правила написання сценаріїв, що стосу-ються відносно нової, так званої «корпоративної культури». У наш час вона плідно розвивається. У цьому зв’язку виникають особливі умови та розробляються підходи до проведення в цій сфері свят, а також чи-сленних театралізованих концертних заходів. Вивчення курсу «Сценарна майстерність театралізованих видо-вищ» студентами всіх театральних спеціалізацій факультету режисури і шоу-бізнесу починається з другого курсу й триває до четвертого, тобто займає основну частину навчального процесу через те, що ця дисциплі-на закладає основи професійних знань і умінь | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | сценарна майстерність | uk_UA |
dc.subject | театралізовані видовища | uk_UA |
dc.title | СЦЕНАРНА МАЙСТЕРНІСТЬ ТЕАТРАЛІЗОВАНИХ ВИДОВИЩ | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |