dc.contributor.author |
Мирошниченко, Олександр Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-21T10:19:56Z |
|
dc.date.available |
2020-12-21T10:19:56Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Мирошниченко О. М. Методика роботи з вокальним ансамблем: методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи студентів освітнього рівня «Бакалавр» спеціальності 025 «Музичне мистецтво» / Олександр Миколайович Мирошниченко. Київ : НАКККіМ, 2018. - 32 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2497 |
|
dc.description |
Методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи студентів з куосу «Методика роботи з вокальним ансамблемо» освітнього рівня «Бакалавр» спеціальності 025 «Музичне мистецтво» містять такі розділи як: Робота з естрадним ансамблем як процес вокально-виконавської творчості, сутність і специфіка вокально-виконавської творчості, складові вокального виконавства та методика навчання співу в ансамблі; Методика роботи з вокальним ансамблем та список літератури. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Вокальне мистецтво має найбільш широку аудиторію, а тому вимагає від артиста-співака високого професійного рівня виконавської культури та майстерності. Підготовка висококваліфікованого вокаліста у закладі вищої освіти передбачає вивчення й практичне засвоєння багатьох музичних історико-теоретичних і практичних дисциплін, у тому числі сольного, концертно-камерного й оперного співу, основ акторської майстерності, сценічного руху тощо. Цей комплекс фахових дисциплін сприяє всебічному розвитку студента-вокаліста, оволодінню професійними знаннями, навичками, розширенню музичної ерудиції, орієнтуванню в тенденціях сучасного світового мистецтва та культури, розвитку художнього смаку.
Мета. Курс вокального ансамблю не тільки сприяє підвищенню рівня виконавської культури, а й допомагає напрацюванню навичок спільного музикування, розумінню змісту, форми і стилю вокальних творів. Спів в ансамблі є важливою частиною виконавської практики вокаліста. Формування виконавської майстерності студентів на репертуарі вокальних ансамблів відбувається в процесі ознайомлення зі специфікою ансамблевого виконавства в різноманітних жанрах з усвідомленням стилю виконуваних творів, особливостей виражальних засобів. Заняття в класі вокального ансамблю дозволяють засвоїти навички спільного співу, що потребує чуйного ставлення до партнера, необхідності підкорення індивідуальної творчої волі загальній виконавській меті.
Завдання курсу. Фахівець-музикант повинен володіти профе-сійними знаннями, навичками, добре орієнтуватися в тенденціях світового мистецтва і культури, мати розвинений художній смак. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
методика роботи з вокальним ансамблем |
uk_UA |
dc.subject |
вокальний ансамбль |
uk_UA |
dc.title |
МЕТОДИКА РОБОТИ З ВОКАЛЬНИМ АНСАМБЛЕМ |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |