Show simple item record

dc.contributor.author Сьомка, Сергій Володимирович
dc.date.accessioned 2020-12-22T12:11:59Z
dc.date.available 2020-12-22T12:11:59Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сьомка С. В. Біоніка і біодизайн : методичні рекомендації до практичних занять для студентів бакалаврського рівня, спеціальності 022 “Дизайн” / Сергій Володимирович Сьомка. – К. : НАКККіМ, 2016. – 112 с uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2520
dc.description У методичних рекомендаціях аргументовано мету й завдання викладання дисципліни “Біоніка і біодизайн”, визначено її місце в навчальному процесі, окреслено шляхи практичного застосування результатів біотектонічного моде-лювання в дизайні й архітектурі. Призначено для студентів мистецьких, дизайнерських та архітектурних вищих навчальних закладів. uk_UA
dc.description.abstract В основі біоніки як науки – утілення в дизайні й архітектурі знань про конс-трукції та форми, принципи й технологічні процеси живої природи. Органічний світ та архітектура практично існують в однакових біофізичних умовах і спільно підпорядковуються законам гравітації, інерції, статики, термодинаміки, особливостям температурно-вологісного режиму, режиму інсоляції, циклічності метеорологічних явищ на Землі та змінам пір року. Така подібність не обмежується біологічним чинником. Вона може розглядатись також в естетичному й технічному аспектах. Відповідно, з’явились такі поняття й наукові напрями фор-моутворення штучного предметного середовища, як: ергодизайн, технодизайн, біодизайн тощо. Своєрідною “бібліотекою”, базою даних для дисципліни є терміни й поняття з біології, анатомії, фізіології, природознавства, астрономії, мікробіоло-гії, ергономіки тощо. На рівні аналізу природних форм і проектування біоніка тісно взаємодіє з історією мистецтв, історією архітектури (що надає їй широ-ку аналогову базу біоформ, реалізованих раніше в дизайні й архітектурі), ерго-номікою, дизайном та ергодизайном (що розширюють уяву студента про можливості сучасного креативного формоутворення), дизайном інтер’єру, курсо-вим проектуванням (що надає можливості для створення нових креативних дизайнерських та архітектурних рішень) та ін. Метою вивчення дисципліни є всебічна підготовка майбутнього фахів-ця-дизайнера, здатного застосувати набуті теоретичні знання й сформовані практичні навички у своїй подальшій творчій діяльності та проектній роботі, у різних напрямах штучного формоутворення uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject біоніка uk_UA
dc.subject біодизайн uk_UA
dc.title БІОНІКА І БІОДИЗАЙН uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account