dc.contributor.author |
Хоролець, Лариса Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-23T12:11:21Z |
|
dc.date.available |
2020-12-23T12:11:21Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Хоролець Л. І. Сценічна мова : методичні рекомендації до практичних занять для студентів І–ІІ курсів освітнього рівня «Бакалавр» спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» / Лариса Іванівна Хоролець. - Київ : НАКККіМ, 2018. - 27 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2529 |
|
dc.description |
Навчально-методичні рекомендації по проведенню активних форм навчання (практичні заняття) мають на меті допомогти студентам у їхній роботі над сценічним мовленням: засвоєння елементів виконавського мистецтва, оволодіння режисерсько-педагогічними засобами та методами, удосконалення культури мови майбутнього фахівця сценічного мистецтва. У навчально-методичних рекомендаціях наведено завдання з курсу «Сценічна мова» відповідно до навчального плану підготовки. Зміст дисципліни обумовлено сучасними розробками проблем сценічного мовлення, теорії мовної діяльності, роботами в галузі мистецтвознавства та практики театральної педагогіки. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисципліна «Сценічна мова» належить до циклу професійно орієнтованих дисциплін практичної підготовки майбутнього бакалавра як фахівця сценічного мистецтва.
Однією з основних форм викладання професійно орієнтованих дисциплін у закладі вищої освіти є практичні заняття. Найважливішим завданням проведення практичних занять з дисципліни «Сценічна мова» є сформувати в студентів навички художньо-творчої роботи над літературним матеріалом, умінь на основі отриманих знань вивчати, аналізувати й узагальнювати досвід професіоналів – майстрів театру та кіно. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
сценічна мова |
uk_UA |
dc.title |
СЦЕНІЧНА МОВА |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |