Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоролець, Лариса Іванівна
dc.date.accessioned 2020-12-23T12:11:21Z
dc.date.available 2020-12-23T12:11:21Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Хоролець Л. І. Сценічна мова : методичні рекомендації до практичних занять для студентів І–ІІ курсів освітнього рівня «Бакалавр» спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» / Лариса Іванівна Хоролець. - Київ : НАКККіМ, 2018. - 27 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2529
dc.description Навчально-методичні рекомендації по проведенню активних форм навчання (практичні заняття) мають на меті допомогти студентам у їхній роботі над сценічним мовленням: засвоєння елементів виконавського мистецтва, оволодіння режисерсько-педагогічними засобами та методами, удосконалення культури мови майбутнього фахівця сценічного мистецтва. У навчально-методичних рекомендаціях наведено завдання з курсу «Сценічна мова» відповідно до навчального плану підготовки. Зміст дисципліни обумовлено сучасними розробками проблем сценічного мовлення, теорії мовної діяльності, роботами в галузі мистецтвознавства та практики театральної педагогіки. uk_UA
dc.description.abstract Дисципліна «Сценічна мова» належить до циклу професійно орієнтованих дисциплін практичної підготовки майбутнього бакалавра як фахівця сценічного мистецтва. Однією з основних форм викладання професійно орієнтованих дисциплін у закладі вищої освіти є практичні заняття. Найважливішим завданням проведення практичних занять з дисципліни «Сценічна мова» є сформувати в студентів навички художньо-творчої роботи над літературним матеріалом, умінь на основі отриманих знань вивчати, аналізувати й узагальнювати досвід професіоналів – майстрів театру та кіно. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject сценічна мова uk_UA
dc.title СЦЕНІЧНА МОВА uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу