Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хоролець, Лариса Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-23T12:11:21Z | |
dc.date.available | 2020-12-23T12:11:21Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Хоролець Л. І. Сценічна мова : методичні рекомендації до практичних занять для студентів І–ІІ курсів освітнього рівня «Бакалавр» спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» / Лариса Іванівна Хоролець. - Київ : НАКККіМ, 2018. - 27 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2529 | |
dc.description | Навчально-методичні рекомендації по проведенню активних форм навчання (практичні заняття) мають на меті допомогти студентам у їхній роботі над сценічним мовленням: засвоєння елементів виконавського мистецтва, оволодіння режисерсько-педагогічними засобами та методами, удосконалення культури мови майбутнього фахівця сценічного мистецтва. У навчально-методичних рекомендаціях наведено завдання з курсу «Сценічна мова» відповідно до навчального плану підготовки. Зміст дисципліни обумовлено сучасними розробками проблем сценічного мовлення, теорії мовної діяльності, роботами в галузі мистецтвознавства та практики театральної педагогіки. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисципліна «Сценічна мова» належить до циклу професійно орієнтованих дисциплін практичної підготовки майбутнього бакалавра як фахівця сценічного мистецтва. Однією з основних форм викладання професійно орієнтованих дисциплін у закладі вищої освіти є практичні заняття. Найважливішим завданням проведення практичних занять з дисципліни «Сценічна мова» є сформувати в студентів навички художньо-творчої роботи над літературним матеріалом, умінь на основі отриманих знань вивчати, аналізувати й узагальнювати досвід професіоналів – майстрів театру та кіно. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | сценічна мова | uk_UA |
dc.title | СЦЕНІЧНА МОВА | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |