Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шморгун, Леонід Григорович
dc.date.accessioned 2020-12-23T13:24:01Z
dc.date.available 2020-12-23T13:24:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шморгун Л. Г. Маркетингові комунікації в рекламі і PR : методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 073 «Менеджмент» / Леонід Григорович Шморгун. -Київ : НАКККіМ, 2020. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2531
dc.description Методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 073 «Менеджмент» з курсу «Маркетингові комунікації в рекламі і PR» містять методичні рекомендації до практичних занять, зміст практичних занять, методичні рекомендації до самостійної роботи студентів, завдання для самостійної роботи студентів та рекомендовану літературу. uk_UA
dc.description.abstract Мета дисципліни – засвоєння знань щодо системи, методів та алгоритмів маркетингових комунікацій, зарубіжного досвіду товаро-просування. Для кращого засвоєння змісту дисципліни використовують таку форму роботи як практичні заняття. Програмою також передбачено різні форми самостійної роботи студентів, зокрема опрацювання пер-шоджерел, підготовка письмових повідомлень тощо. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject PR uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В РЕКЛАМІ І PR uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу