Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОМУ РАКУРСІ: АНАЛІЗ ПРАЦЬ ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Брайченко, Тетяна Федосіївна
dc.date.accessioned 2021-08-30T12:35:49Z
dc.date.available 2021-08-30T12:35:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Брайченко Т. Ф. Музична діяльність у психолого-педагогічному ракурсі: аналіз праць початку ХХІ століття // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. # 1. С. 118-124. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3298
dc.description The purpose of the article is to reveal innovative views on the importance of musical activity in the symbiosis of psychological and pedagogical approaches. The methodology consists of the study and analysis of pedagogical, musicological, art history source base, analysis, systematization, and generalization of scientific and methodological sources. The scientific novelty of the work is to study the features of the study of musical activity from a psycho-pedagogical perspective, taking into account the changing socio-cultural environment of the early 21st century. Conclusions. Musical activity in scientific works of the 21st century is studied in the traditional psycho-pedagogical approach but taking into account innovative pedagogical concepts (K. Orff, Z. Kodai, J. Ducklcroze, S. Suzuki) and the introduction of an updated methodology. Among the relevant in the 21st-century methods of teaching music are as follows: alternation of different types of creativity, use of various creative methods, development of unity of motor and musical abilities, improvisation, active musical perception, the combination of collective and individual types of musical activity, participation in artistic and cultural events, communication with artists, the involvement of parents in education. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є розкриття інноваційних поглядів на значення музичної діяльності в симбіозі психологічного та педагогічного підходів. Методологія дослідження полягає у вивченні та аналізі педагогічної, музикознавчої, мистецтвознавчої джерельної бази, аналізі, систематизації та узагальненні наукових та методичних джерел. Наукова новизна роботи полягає у вивченні особливостей дослідження науковцями музичної діяльності у психолого-педагогічному ракурсі із врахуванням особливостей мінливого соціокультурного середовища початку ХХІ ст., а також узагальненні наявних інноваційних методів та поглядів на трактування сутності «музичної діяльності» та її впливу на особистість дитини. Висновки. Музична діяльність у наукових розвідках ХХІ ст. вивчається у традиційному психолого-педагогічному підході, але із врахуванням інноваційних педагогічних концепцій (К. Орф, З. Кодай, Ж. Даклькроз, Ш. Сузукі) та введенням оновленої методики. Серед актуальних у ХХІ ст. методик навчання музичній діяльності є наступні: чергування різних видів творчості, використання різних творчих методів, розвиток єдності рухових та музичних здібностей, імпровізування, активне музичне сприйняття, поєднання колективних та індивідуальних видів музичної діяльності, участь у мистецьких та культурних подіях, спілкування із митцями, залучення батьків у навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject музична діяльність uk_UA
dc.subject соціокультурне середовище uk_UA
dc.subject психолого-педагогічний підхід uk_UA
dc.subject інноваційні методи uk_UA
dc.subject музичне виховання uk_UA
dc.subject новітні концепції музичної освіти uk_UA
dc.title МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОМУ РАКУРСІ: АНАЛІЗ ПРАЦЬ ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ uk_UA
dc.title.alternative Musical activity in psycho-pedagogical perspective: analysis of works of the beginning of the XXI century uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account