Короткий опис(реферат):
Мета дослідження полягає у виявленні специфіки дистанційного проведення мистецьких заходів, зокрема
конкурсів виконавської майстерності. Методологія дослідження включає використання методів компаративного
аналізу та синтезу, основою дослідження є діалектичний принцип пізнання, системний, соціокультурний підходи.
Використано загальнонаукові й міждисциплінарні методи дослідження: аналіз і синтез, індукція і дедукція,
порівняння та формалізація. Наукова новизна лежить в спробі визначити основні типи дистанційних форма
мистецьких заходів, виокремленні основних вимог до проведення дистанційних конкурсів та визначенні вектору
їх професіоналізації, а також можливостей використання дистанційних технологій у подальшій мистецькій
практиці саме у конкурсах виконавської майстерності. Висновки. Висвітлено основні форми мистецьких
проєктів на окремих прикладах Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка. Виявлено,
що елементи використання інформаційних (дистанційних технологій) використовувалися як спосіб вибірковості
й раніше у ряді міжнародних конкурсів. Визначено, що на теперішній час сформувалися чітки правила до запису,
які сприяють професіоналізації та створюють умови для розвитку камерності у виконавському мистецтві.
Підкреслено, що нові умови функціонування виконавського мистецтво дозволяють стверджувати дистанційний
простір концертно-конкурсної діяльності та є не тільки місцем створення нових художніх цінностей, але і є
носієм оригінальних ідей та концепцій.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to identify the specifics of remote art events, including competitions of performing
skills. The research methodology includes the use of methods of comparative analysis and synthesis, the basis of the
study is the dialectical principle of cognition, systemic, socio-cultural approaches. General scientific and interdisciplinary
research methods are used: analysis and synthesis, induction and deduction, comparison and formalization. The scientific
novelty lies in an attempt to identify the main types of remote forms of art activities, identification of the main
requirements for distance competitions, and determining their professionalism vector and the possibilities of using
distance learning technology in further artistic practice is in the contest performance skills. Conclusions. The main forms
of art projects are highlighted in some examples of the Institute of Arts of Borys Hrinchenko Kyiv University. It was
found that the elements of the use of information (remote technologies) have been used as a method of selectivity in some
international competitions. It is determined that at present clear rules for recording have been formed, which promote
professionalization and create conditions for the development of chamber music in the performing arts. It is emphasized
that the new conditions of functioning of performing arts allow asserting the remote space of concert-competitive activity
and is a place of creation of new artistic values and a carrier of original ideas and concepts.