Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Бренд-менеджмент як інструмент просування дизайнерського продукту: вітчизняні практики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лукашук, Тетяна Святославівна
dc.date.accessioned 2021-12-23T12:49:49Z
dc.date.available 2021-12-23T12:49:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Лукашук Т. С. Бренд-менеджмент як інструмент просування дизайнерського продукту: вітчизняні практики: дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3639
dc.description Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на правах рукопису uk_UA
dc.description.abstract Актуальність цієї теми полягає у вивченні практичних та теоретичних аспектів процесу керування брендом в індустрії дизайну, яка є зорієнтованою на внутрішньоекономічну діяльність i обґрунтування на прикладі конкретної організації напрямів удосконалення даного механізму з метою підвищення ефективності діяльності бренду, популяризації та покращення системи бренд- менеджменту бутіка. Влучний бренд-менеджмент бренду може дуже ефективно позначитися на успіху всієї організації, тому маркетинг зобов’язаний мати особливу стратегію. Метою дипломної бакалаврської роботи е обгрунтування теоретичних засад i розробка практичних рекомендацій щодо проектування бренд-менеджменту, спрямованих на підвищення його ефективності та конкурентоспроможності. Об’єктом дослідження є організація процесів бренд-менеджменту. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти проектування ефективної системи бренд-менеджменту дизайнера на українському ринку. Наукове i практичне значення одержаних результатів полягає в узагальненні i систематизації наукових положень та розробці практичних рекомендацій, використання яких дозволить істотно підвищити ефективність бренд-менеджменту дизайнера на українському ринку. Практичне значення отриманих результатів зводиться до можливості використання висвітленого досвіду роботи дизайнера над брендом. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.relation.ispartofseries МСКД;028-2021-2
dc.subject Бренд-менеджмент, дизайнерський продукт uk_UA
dc.title Бренд-менеджмент як інструмент просування дизайнерського продукту: вітчизняні практики uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу