dc.contributor.author |
Нестерович, Оксана Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-28T11:40:27Z |
|
dc.date.available |
2021-12-28T11:40:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Нестерович О. Л. Культурно-виховні практики у школах мистецтв: виклики та перспективи (на прикладі діяльності Вінницької дитячої шкли мистецтв) : дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 106 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3661 |
|
dc.description |
Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на права рукопису |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження. Виклики сучасності та прогнози футурологів на майбутнє актуалізують вивчення широкого кола культурологічних та мистецько-творчих проблем освіти. Вітчизняний освітній стандарт орієнтує педагогів та вихователів на створення таких умов, щоб індивідуальність кожної дитини розвивалась та збагачувалась якомога ширшим спектром культурних практик.
Мета магістерської роботи: дослідити теоретичні основи, історію, перспективи розвитку мистецької освіти та сучасні підходи до актуалізації культурно-виховних практик.
Об’єкт дослідження – сучасні культурно-виховні практики.
Предмет дослідження – культурно-виховні практики в школах мистецтв ( на прикладі Вінницької дитячої школи мистецтв).
Наукова новизна отриманих результатів полягає у розкритті перспективи розвитку культурно-виховних практик в плануванні організаційної роботи дитячих шкіл мистецтв.
Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в розробці практичних рекомендацій щодо планування художньо-методичної роботи дитячих шкіл мистецтв. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
МСКД;028-2021-20 |
|
dc.subject |
Мистецька освіта, школа мистецтв, культурно-виховні практики |
uk_UA |
dc.title |
Культурно-виховні практики у школах мистецтв: виклики та перспективи (на прикладі діяльності Вінницької дитячої шкли мистецтв) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |