Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нестерович, Оксана Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-28T11:40:27Z | |
dc.date.available | 2021-12-28T11:40:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Нестерович О. Л. Культурно-виховні практики у школах мистецтв: виклики та перспективи (на прикладі діяльності Вінницької дитячої шкли мистецтв) : дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 106 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3661 | |
dc.description | Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на права рукопису | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження. Виклики сучасності та прогнози футурологів на майбутнє актуалізують вивчення широкого кола культурологічних та мистецько-творчих проблем освіти. Вітчизняний освітній стандарт орієнтує педагогів та вихователів на створення таких умов, щоб індивідуальність кожної дитини розвивалась та збагачувалась якомога ширшим спектром культурних практик. Мета магістерської роботи: дослідити теоретичні основи, історію, перспективи розвитку мистецької освіти та сучасні підходи до актуалізації культурно-виховних практик. Об’єкт дослідження – сучасні культурно-виховні практики. Предмет дослідження – культурно-виховні практики в школах мистецтв ( на прикладі Вінницької дитячої школи мистецтв). Наукова новизна отриманих результатів полягає у розкритті перспективи розвитку культурно-виховних практик в плануванні організаційної роботи дитячих шкіл мистецтв. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в розробці практичних рекомендацій щодо планування художньо-методичної роботи дитячих шкіл мистецтв. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | МСКД;028-2021-20 | |
dc.subject | Мистецька освіта, школа мистецтв, культурно-виховні практики | uk_UA |
dc.title | Культурно-виховні практики у школах мистецтв: виклики та перспективи (на прикладі діяльності Вінницької дитячої шкли мистецтв) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |