Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Імідж школи мистецтв: інноваційні шляхи формування та розвитку

Show simple item record

dc.contributor.author Франчук, Андрій Миколайович
dc.date.accessioned 2021-12-28T11:45:57Z
dc.date.available 2021-12-28T11:45:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Франчук А. М. Імідж школи мистецтв: інноваційні шляхи формування та розвитку : дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3664
dc.description Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на права рукопису uk_UA
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження. Позашкільна освіта виступає однією із підсистем системи освіти України. Її організаційно-правові основи визначаються Конституцією України, Законами України «Про освіту» та «Про позашкільну освіту». Цей сегмент освіти спрямований на розвиток здібностей дітей та молоді у сфері освіти, науки, культури, мистецтва, фізичної культури і спорту, технічної та іншої творчості. Цінність позашкільної освіти полягає у тому, що учасники мають можливість здобувати первинні професійні знання, вміння та навички, які сприяють соціалізації особистості та самореалізації, адаптації їх до майбутньої професійної діяльності. Мета магістерської роботи – дослідити імідж сучасної школи мистецтв та визначити інноваційні підходи до його формування і підтримки. Об’єкт дослідження – імідж сучасної школи мистецтв як закладу позашкільної освіти. Предмет дослідження – технологічний інструментарій побудови та підтримки іміджу мистецької школи. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що деталізовано особливості розвитку української системи позашкільних закладів на різних історичних етапах, що створює цілісне бачення історичних реалій. Визначено шляхи формування іміджу, які для позашкільного закладу є інноваційними. Сформовано модель іміджу сучасної школи мистецтв. Практичне значення робити. Сформовано концептуальну модель іміджу Хмільницької школи мистецтв та визначені траєкторії подальшого розвитку закладу. Досягнуті результати магістерської роботи можуть бути реалізованими у практичній діяльності зазначеної школи та використані в подальших наукових дослідженнях за проблематикою робити та в якості практичних рекомендацій для позашкільних закладів щодо формування іміджу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.relation.ispartofseries МСКД;028-2021-23
dc.subject Школа мистецтв, імідж організації, інноваційні шляхи, позашкільна освіта uk_UA
dc.title Імідж школи мистецтв: інноваційні шляхи формування та розвитку uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account