dc.contributor.author |
Франчук, Андрій Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-28T11:45:57Z |
|
dc.date.available |
2021-12-28T11:45:57Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Франчук А. М. Імідж школи мистецтв: інноваційні шляхи формування та розвитку : дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3664 |
|
dc.description |
Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на права рукопису |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність теми дослідження. Позашкільна освіта виступає однією із підсистем системи освіти України. Її організаційно-правові основи визначаються Конституцією України, Законами України «Про освіту» та «Про позашкільну освіту». Цей сегмент освіти спрямований на розвиток здібностей дітей та молоді у сфері освіти, науки, культури, мистецтва, фізичної культури і спорту, технічної та іншої творчості. Цінність позашкільної освіти полягає у тому, що учасники мають можливість здобувати первинні професійні знання, вміння та навички, які сприяють соціалізації особистості та самореалізації, адаптації їх до майбутньої професійної діяльності.
Мета магістерської роботи – дослідити імідж сучасної школи мистецтв та визначити інноваційні підходи до його формування і підтримки.
Об’єкт дослідження – імідж сучасної школи мистецтв як закладу позашкільної освіти.
Предмет дослідження – технологічний інструментарій побудови та підтримки іміджу мистецької школи.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що деталізовано особливості розвитку української системи позашкільних закладів на різних історичних етапах, що створює цілісне бачення історичних реалій. Визначено шляхи формування іміджу, які для позашкільного закладу є інноваційними. Сформовано модель іміджу сучасної школи мистецтв.
Практичне значення робити. Сформовано концептуальну модель іміджу Хмільницької школи мистецтв та визначені траєкторії подальшого розвитку закладу. Досягнуті результати магістерської роботи можуть бути реалізованими у практичній діяльності зазначеної школи та використані в подальших наукових дослідженнях за проблематикою робити та в якості практичних рекомендацій для позашкільних закладів щодо формування іміджу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
МСКД;028-2021-23 |
|
dc.subject |
Школа мистецтв, імідж організації, інноваційні шляхи, позашкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Імідж школи мистецтв: інноваційні шляхи формування та розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |