dc.contributor.author |
Юрчишина, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-28T11:51:52Z |
|
dc.date.available |
2021-12-28T11:51:52Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Юрчишина І. А. Початкова музична освіта в Україні: сучасні соціокультурні трансформації (на прикладі комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа») : дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 120 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3667 |
|
dc.description |
Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на права рукопису |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження. Сучасні процеси державотворення, соціокультурні трансформації та інтеграція України у світовий культурний простір визначили важливу роль музичної освіти, яка є специфічною складовою освітньої галузі. Саме музична освіта забезпечує реалізацію важливих для держави завдань – збереження і популяризацію національного культурного надбання та традицій, формування естетичної культури, художнього світогляду особистості та нової системи цінностей, вирішення проблем багатогранного виховання дітей і молоді, залучення їх до мистецького досвіду. Це потребує нових підходів, ідей у сфері музичної освіти, в якій мають об’єднатися традиції і новаторство, стійкість і змінність, що створюють неперервний процес історичної спадкоємності, збереження культурного наслідку і творчого відновлення.
Мета магістерської роботи полягає у виявленні змісту, форм та особливостей функціонування початкової музичної освіти в Україні в контексті сучасних соціокультурних перетворень, визначенні шляхів її подальшого удосконалення.
Об’єкт дослідження – початкова музична освіта в Україні.
Предмет дослідження – вплив сучасних соціокультурних трансформацій на початкову музичну освіту в Україні.
Наукова новизна роботи полягає в постановці проблеми дослідження; у виявленні особливостей функціонування закладів початкової мистецької освіти в процесі сучасних соціокультурних перетворень; дана оцінка та розроблено шляхи вдосконалення діяльності КЗ «Гніванська дитяча музична школа», спираючись на власний досвід роботи у цьому закладі.
Теоретичне та практичне значення магістерської роботи. Матеріали можуть слугувати підґрунтям для подальших наукових вивчень теми модернізації сучасної музичної освіти в Україні. Основні положення, висновки та узагальнення будуть корисні практикам-освітянам для впровадження і ефективного використання з метою покращення роботи закладів початкової музичної освіти; а також можуть використовуватись студентами фахових навчальних закладів в процесі самостійної роботи та підготовки до практичних та семінарських занять. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
МСКД;028-2021-26 |
|
dc.subject |
Початкова музична освіта, соціокультурні трансформації, конкурси та фестивалі, дитяча творчість, Гніванська дитяча музична школа |
uk_UA |
dc.title |
Початкова музична освіта в Україні: сучасні соціокультурні трансформації (на прикладі комунального закладу «Гніванська дитяча музична школа») |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |