Abstract:
Мета роботи. Стаття присвячена дослідженню сучасних медіа-ресурсів як способів комунікації
акордеоніста-виконавця з глядацькою аудиторією на прикладі використання найбільш популярних світових
соціальних мереж: Facebook, YouTube, Instagram. Методологія дослідження передбачає застосування методів
аналізу і синтезу, систематизації, узагальнення. Наукова новизна. Визначення складових цифрового компаса
вітчизняного виконавця-акордеоніста в контексті цифрової стратегії Європи. Висновки. Проведене
дослідження показало, що у творчій діяльності музикантів, в тому числі акордеоністів, спостерігається
швидкий розвиток новітніх засобів комунікацій. Охарактеризовані онлайн-медіа, які найчастіше
використовуються у музичній сфері, на конкретних прикладах проаналізовано особливості контенту
популярних соціальних мереж в залежності від цільової аудиторії. Визначені основні проблеми, пов’язані з
використанням новітніх способів комунікації вітчизняними виконавцями: нижчий в порівнянні з закордонними
митцями рівень активності в інтернет-просторі, а також «цифровий розрив» між різними поколіннями. Як
інструмент вирішення вищевказаних проблем запропонований «Цифровий компас сучасного виконавця-акордеоніста», визначено його складові.
Description:
The purpose of the Article. The article is devoted to the study of modern media resources as ways of
communication between an accordionist-performer and the audience on the example of using the world’s most popular
social networks: Facebook, YouTube, Instagram. The research methodology involves the use of methods of analysis
and synthesis, systematization, generalization. Scientific novelty. Defining the components of the digital compass of a
domestic accordionist in the context of the digital strategy of Europe. Conclusions. The study showed that in the
creative activity of musicians, including accordionists, there is a rapid development of the latest means of
communication. The online media, which are most often used in the music sphere, are characterized, the specifics of the
content of popular social networks depending on the target audience are analyzed on specific examples. The main
problems associated with the use of the latest methods of communication by domestic artists have been identified: a
lower level of activity in the Internet space compared to foreign artists, as well as a “digital divide” between different
generations. The “Digital Compass of a Modern Accordionist” has been proposed as a tool for solving the above
problems, and its components have been identified.