Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Сучасний танець: теоретичні засади новітніх підходів до викладання

Show simple item record

dc.contributor.author Пастухов, Олексій Анатолійович
dc.date.accessioned 2022-06-15T11:59:53Z
dc.date.available 2022-06-15T11:59:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Пастухов О. А. Сучасний танець: теоретичні засади новітніх підходів до викладання // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 4. С. 118- 122. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4218
dc.description The purpose of the article is to substantiate the theoretical principles of using specific approaches in the process of training performers of modern dance. The research methodology is based on an interdisciplinary synthesis of scientific methods and approaches integrated into pedagogy, art history, and psychology. General scientific methods were also used: analysis, synthesis, generalization. The scientific novelty of the article lies in the conceptualization of the theoretical substantiation of specific approaches in the preparation of performers for modern dance, in particular, taking into account the latest technologies and psycho-emotional and mental characteristics of the performer. Conclusions. Along with traditional methods of teaching modern dances, it is necessary to develop and implement innovative methods and approaches that would meet the requirements of the latest technological development. In particular, they are related to the peculiarities of distance education, the ability to use computer programs to simulate biomechanical models of movement, to hone their kinematic technique, which largely determines the aesthetic and visual superiority and complexity of modern dance compositions. It is important to take into account the psycho emotional characteristics of the modern dancer based on the development of his creative and innovative thinking, improvisation, as well as the socio-communicative component, which involves the ability to convey a wide range of potential emotional expressions and social signals from performer to spectator. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – обґрунтувати теоретичні засади використання специфічних підходів у процесі підготовки виконавців сучасного танцю. Методологія дослідження ґрунтується на міждисциплінарному синтезі наукових методів і підходів, інтегрованих з педагогіки, мистецтвознавства та психології. Також застосовувалися загальнонаукові методи: аналізу, синтезу, узагальнення. Наукова новизна статті полягає у концептуалізації теоретичного обґрунтування специфічних підходів у підготовці виконавців сучасному танцю, зокрема з урахуванням новітніх технологій та психоемоційних і розумових особливостей виконавця. Висновки. Поряд з традиційними методами викладання сучасних танців необхідно розробляти та впроваджувати інноваційні методи і підходи, які відповідали б вимогам новітнього технологічного розвитку. Зокрема пов’язані з особливостями дистанційної освіти, можливостями за допомогою комп’ютерних програм імітувати біомеханічні моделі руху, шліфувати їх кінематичну технічність, що багато в чому визначає естетично візуальну перевагу і складність сучасних танцювальних композицій. Важливе значення має врахування психоемоційних особливостей особистості виконавця сучасного танцю з опорою на розвиток його творчого та інноваційного мислення, імпровізації, а також на соціально-комунікативну складову, що передбачає вміння за посередництва рухів передавати широкий діапазон потенційних емоційних виразів та соціальних сигналів від виконавця до глядача. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject сучасний танець uk_UA
dc.subject інноваційне мислення uk_UA
dc.subject творче мислення uk_UA
dc.subject новітні підходи uk_UA
dc.subject викладання uk_UA
dc.subject хореографія uk_UA
dc.subject біомеханіка руку uk_UA
dc.subject психоемоційний стан uk_UA
dc.title Сучасний танець: теоретичні засади новітніх підходів до викладання uk_UA
dc.title.alternative Modern dance: theoretical foundations of the latest approaches to teaching uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account