Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Нові форми консалтингової діяльності у сфері інформаційних послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скоц, Карина Русланівна
dc.date.accessioned 2023-06-13T12:39:11Z
dc.date.available 2023-06-13T12:39:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Скоц К. Р. Нові форми консалтингової діяльності у сфері інформаційних послуг : кваліф. наук. робота ... бакалавр за спеціальністю 029 — Інформаційна бібліотечна та архівна справа. Київ, 2023. 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4857
dc.description.abstract Згідно з дослідженнями, розвиток галузі консалтингових послуг поступається лише ринку інформаційних послуг. Окремі галузі економіки є дуже перспективними. Але в той же час експерти висвітлюють проблему незадоволеності споживачів пропонованими їм консультаційними послугами. Звісно, це свідчить, серед іншого, про необхідність перегляду підходу до споживачів. Український ринок консалтингових послуг активно формується і, по можливості, орієнтується на світовий ринок. Конкуренція зростає, тому вітчизняним консультантам необхідно переглянути неефективні маркетингові інструменти, які діють за традиційними правилами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject інформаційний консалтинг uk_UA
dc.subject інформаційно-консалтингові послуги uk_UA
dc.subject конкуренція uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Нові форми консалтингової діяльності у сфері інформаційних послуг uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу