Короткий опис(реферат):
Дипломна робота присвячена дослідженню архетипу фатальної жінки, умовам набуття популярності образу, складовим художнього тропу. Проведено дослідження основних культурних тенденцій американського кіно 1950 – 1970 рр.. Охарактеризовані наукові підходи до аналітичної складової систем художніх образів. Зокрема, були проаналізовані такі розділи як вчення про семіотику, розподілення на літературну та кіно-семіотику, аналіз робіт та здобутків франкуфурстської школи постструктуралізму, використання їхніх робіт у якості інструменту аналізу знаку, який створює своїми діями та існуванням фатальна жінка. В дослідженні виокремлюються базові характеристики «фатальної жінки», проведене порівняння із образом до обраних хронологічних рамок. Виокремлений набір якісних характеристик є якісно новим аналітичним інструментом, користування яким допоможе при подальшому дослідженні вже сучасних предметів кінематографу, аналізу систем образів, що вони містять.