Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Редизайн айдентики торговельної марки «Модоза» («MODOZА») в контексті брендингу магазинів одягу й аксесуарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сович, Марія Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-06-27T12:22:50Z
dc.date.available 2023-06-27T12:22:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4877
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject айдентика, бренд, магазин одягу uk_UA
dc.title Редизайн айдентики торговельної марки «Модоза» («MODOZА») в контексті брендингу магазинів одягу й аксесуарів uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу