Короткий опис(реферат):
Мета статті полягає у визначенні особливостей використання музики в екранній площині через
дослідження мистецьких тандемів режисер-композитор. Методологія дослідження. У розробці теми було
комплексно застосовано методи наукового аналізу, порівняння, узагальнення. Аналітичний та системний методи
у своїй єдності, було залучено для розгляду мистецтвознавчого аспекту проблеми. Наукова новизна
дослідження полягає в тому, що режисерська творчість досліджується в контексті композиторських практик
творення музики для аудіовізуального мистецтва; доведено доречність використання системного методу у
вивченні особливостей творчості композиторів в контексті аудіовізуального мистецтва та виробництва;
Висновки. Викладені у статті матеріали розширюють арсенал знань щодо специфіки співтворчості режисера і
композитора в екранних мистецтвах й уможливлюють їх застосування в навчальних курсах, створенні навчально-методичної літератури з теорії та історії музики, кіномистецтва і телебачення, режисури, композиції.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to determine the peculiarities of the use of music in the screen plane through the study
of artistic director-composer tandems. Research methodology. In the development of the topic, the methods of scientific
analysis, comparison, and generalisation were comprehensively applied. Analytical and systematic methods in their unity
were involved to consider the art-historical aspect of the problem. The scientific novelty of the research lies in the fact
that the director's creativity is investigated in the context of composer practices of creating music for audiovisual art; the
appropriateness of using the systematic method in studying the features of composers' creativity in the context of
audiovisual art and production has been proven. Conclusions. The materials presented in the article expand the arsenal
of knowledge regarding the specifics of the co-creation of the director and composer in the screen arts and enable their
application in educational courses, the creation of educational and methodological literature on the theory and history of
music, film and television, directing, composition.