Abstract:
Мета роботи – здійснити комплексний аналіз документообігу міської ради та розробити моделі, що висвітлюватимуть внутрішні процеси електронного документообігу після його впровадження в установі. Методологія дослідження полягає в вивченні наукових праць, що висвітлюють
методи роботи електронних архівів та зберіганні у них електронних документів, аналізі діяльності
міської ради у впровадженні інформаційних технологій в процес роботи установи та підбір необхідного програмного забезпечення, вивчаючи економічні можливості установи та перспективи використання тих чи інших електронних продуктів у сфері документообігу. Наукова новизна полягає розширенні розуміння необхідності модернізації документообігу в державних установах України, шляхом
аналізу перспектив таких нововведень, деталізації внутрішніх процесів електронного архіву та вибору
технологічного вирішення поставлених цілей. Висновки. Переведення державних установ на електронні
архіви дасть змогу пришвидшити процеси документообігу та дозволить економити на забезпеченні фізичних архівів. Впровадження онлайн рішень для документообігу стає дедалі поширенішим явищем, адже
Україна стрімкими темпами цифровізується, однак залишаються і проблемні сектори, як от установи у
невеликих містах та селах. Процес впровадження електронних архівів на базі професійних систем коштує
чималих грошей, однак, якщо громада не володіє необхідними коштами, це можна реалізувати цілком безкоштовно, з допомогою «Google Таблиці». Система електронних архівів дозволить установам працювати
не лише ефективніше, але і безпечніше, адже у час війни завжди існують ризики для працівників, тож у
разі необхідності, доступ до системи буде із будь-якого місця, де є доступ до інтернету.
Description:
The purpose of the article is to carry out a comprehensive analysis of the document flow of the city
council and to develop models that will highlight the internal processes of electronic document flow after its
implementation in the institution. The research methodology consists of the study of scientific works that
highlight the methods of electronic archives and the storage of electronic documents in them, the analysis of
the state of the city council in the implementation of information technologies in the work process of the
institution and the selection of the necessary software, studying the economic possibilities of the institution
and the prospects of using their electronic products in the field of document management. The scientific
novelty consists in expanding the understanding of the need to modernize the document flow in state
institutions of Ukraine, in particular in the city council, by analyzing the prospects of such innovations,
detailing the internal processes of the electronic archive, and choosing a technological solution to the set
goals. Conclusions. The transfer of state institutions to electronic archives will make it possible to speed up
the processes of document circulation and save on the provision of physical archives. The implementation of
online solutions for document management is becoming an increasingly common phenomenon because
Ukraine is digitizing at a rapid pace, but problematic sectors remain, such as institutions in small towns and
villages. The process of implementing electronic archives based on professional systems costs a lot of money,
however, if the community does not have the necessary funds, it can be implemented completely free of charge
with the help of Google Sheets. The system of electronic archives will allow institutions to work not only more
efficiently, but also more safely because in times of war, there are always risks for employees, so if necessary,
access to the system will be from any place where there is access to the Internet.