Abstract:
Метою роботи є висвітлити місце і роль освітньої компоненти «Івент-менеджмент» як складової освітньої програми першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Методологія дослідження – застосування загальнонаукових
методів аналізу і синтезу, індукції і дедукції, узагальнення і абстрагування, оглядово-аналітичного,
опису та порівняння, що дало змогу виявити особливості набуття компетентностей управління та
організації заходів у випускників спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»
через вивчення дисципліни «Івент-менеджмент». Наукова новизна роботи полягає узагальненні і систематизації знань про навчальну дисципліну «Івент-менеджмент» в освітніх програмах українських
ЗВО спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», в акцентуванні уваги на її особливостях з погляду сьогодення та перспектив її розвитку. Висновки. Проведене дослідження показало, що формування компетентностей управління та організації заходів у випускників спеціальності
029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» є важливим компонентом їх подальшого розвитку
та працевлаштування. У зв’язку із трансформацією бібліотечно-архівних установ у соціокомунікаційні центри та ростом популярності івент-індустрії зростає потреба у випускниках галузі, які мо жуть планувати, керувати та виконувати події різного роду. Це спричиняє необхідність включення
до освітніх програм чи навчальних планів освітніх компонент, які пов’язані із івент-технологіями
(«Івент-менеджмент», «Креативний менеджмент», «Івент-технології», «Організація представницьких заходів» тощо). Лекційний матеріал таких курсів може включати в себе вивчення планування заходів, використання сучасних технологій для організації та просування івентів, а також управління
бюджетами та інші ключові аспекти івент-індустрії. При організації практичних занять здобувачі
можуть організовувати реальні івенти, де матимуть можливість набути досвід у плануванні та виконанні різних типів заходів, наприклад – корпоративні конференції, вечори творчості тощо
Description:
The purpose of the work is to highlight the place and role of the educational component "Event
Management" as a component of the educational programme of the first (bachelor's) educational level of
speciality 029 "Information, Library and Archival Studies". The research methodology is the use of general
scientific methods of analysis and synthesis, induction and deduction, generalisation and abstraction, review and analysis, description and comparison, which made it possible to identify the peculiarities of acquiring
competencies in event management and organisation by graduates of speciality 029 "Information, Library and
Archival Studies" through the study of the discipline "Event Management". The scientific novelty of the work
is the generalisation and systematisation of knowledge about the discipline "Event Management" in the
educational programmes of Ukrainian higher education institutions of the speciality 029 "Information, Library
and Archival Studies", in focusing on its features in terms of the present and prospects for its development.
Conclusions. The study has shown that the formation of competencies in event management and organisation
for graduates of speciality 029 "Information, Library and Archival Studies" is an important component of their
further development and employment. Due to the transformation of library and archive institutions into social
and communication centres and the growing popularity of the event industry, there is a growing need for
graduates who can plan, manage and execute events of various kinds. This necessitates the inclusion of
educational components related to event technologies (Event Management, Creative Management, Event
Technologies, Organization of Representative Events) The lecture material of such courses may include the
study of event planning, the use of modern technologies for organising and promoting events, as well as budget
management and other key aspects of the event industry. During practical training, students can organise real
events, where they will have the opportunity to gain experience in planning and executing various types of
events, such as corporate conferences, creative evenings.