Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Антонець, Ірина Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2024-01-08T11:01:12Z | |
dc.date.available | 2024-01-08T11:01:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Антонець І. В. «Фотографічний медіум в системі сучасного візуального мистецтва: апропріація як засіб художньої виразності» Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» – Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Київ, 2023. Магістерська робота на правах рукопису. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5304 | |
dc.description | The goal of the research is to study the evolution of the photographic medium, which, thanks to the use of a wide range of artistic expressions, including appropriation, acquires a unique status and influence in the system of contemporary visual art. The object of the study is photography in the system of visual art of the XX – early XXI century. The subject of the study is the method of appropriation in photographic artistic practices from the last third of the XX century to the present. The qualification work was based on a thorough analysis of national and foreign sources and literature related to the development of the photographic medium as a comprehensive form of contemporary visual art. The study clarifies the concept of photographic medium and art system, examines the influence of artistic movements of the modernism and postmodernism periods on photographic art practices. The study examines in detail the processes of institutionalization of the photographic medium, as well as the development of the photographic segment of the art market. The study analyzed and described appropriation practices in the context of photography. The research addressed various aspects of appropriation related to the present, including the cultural, social and historical contexts that influence the perception and interpretation of contemporary art photography, as well as analyzed foreign experience and achievements of Ukrainian photographers. The names of young Ukrainian authors and their creative work with the appropriation practices were introduced into scientific circulation. In addition, the influence of the latest image post- processing technologies and artificial intelligence on the photographic medium is considered. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи полягає у вивченні еволюції фотографічного медіума, який завдяки використанню широкого спектра засобів художньої виразності, зокрема апропріації, набуває унікального статусу і впливу в системі сучасного візуального мистецтва. Об’єктом дослідження є фотографія в системі візуального мистецтва XX – початку XXI ст. Предметом дослідження – метод апропріації в фотографічних мистецьких практиках від останньої третини XX ст. до сьогодення. У кваліфікаційній роботі було здійснено ґрунтовний аналіз вітчизняних і закордонних джерел і літератури, що пов’язані із розвитком фотографічного медіума як повноцінної форми актуального візуального мистецтва. В дослідженні було уточнено поняття фотографічного медіума і системи мистецтва, розглянуто вплив художніх напрямків періоду модернізму і постмодернізму на фотографічні мистецькі практики. В роботі детально розглянуто процеси інституціоналізації фотографічного медіума, а також розвиток фотографічного сегмента артринку. В ході дослідження було проаналізовано та описано практики апропріації в контексті мистецтва фотографії. Була розглянута проблематика різноманітних аспектів апропріації, пов’язаних із сьогоденням, включаючи культурний, соціальний та історичний контексти, що впливають на сприйняття та тлумачення сучасної художньої фотографії, а також проаналізовано зарубіжний досвід і досягнення вітчизняних фотомитців. Було введено в науковий обіг імена молодих українських авторів та їхній творчий доробок з наявними практиками запозичення. Крім того, розглянуто вплив новітніх технологій постобробки зображення та штучного інтелекту на фотографічний медіум. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | українська художня фотографія | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | XXI століття | uk_UA |
dc.subject | мистецькі практики запозичення | uk_UA |
dc.subject | колекціонування | uk_UA |
dc.subject | концептуальна фотографія | uk_UA |
dc.subject | музей фотографії | uk_UA |
dc.subject | артринок | uk_UA |
dc.title | Фотографічний медіум в системі сучасного візуального мистецтва: апропріація як засіб художньої виразності | uk_UA |
dc.title.alternative | Photographic medium in the system of contemporary visual art: appropriation as a method of artistic expression | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |