Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ДИЗАЙН МЕДІА-КОНТЕНТУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ: ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ПОЛЕ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.date.accessioned 2024-01-15T10:38:50Z
dc.date.available 2024-01-15T10:38:50Z
dc.date.issued 2023-12
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5321
dc.description Мета проєкту – є розкриття основних аспектів дизайну медіаконтенту в інтернет-магазинах одягу "CHER 17", "One by One" та "Amoslook" на платформах соціальних мереж та аналіз їхнього функціонального поля комунікативної взаємодії зі споживачами uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject дизайн медіа-контенту, соціальні мережі, комунікативна взаємодія, функціональне поле, візуальний контент, взаємодія аудиторії, спільноти, брендування, естетика контенту, вплив на сприйняття, цільова аудиторія, стратегія контенту, емоційний вплив uk_UA
dc.title ДИЗАЙН МЕДІА-КОНТЕНТУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ: ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ПОЛЕ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу