Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі досліджено діяльність національної галереї міжнародного модерністського й сучасного мистецтва Tate Modern; визначено проблему використання цифрових технологій у сучасній виставковій діяльності. Крім того, виокремлено особливості галерейної справи у просторі міжкультурних комунікацій. Автор окреслив проблеми та перспективи розвитку впровадження цифрових технологій у здійснення виставкової діяльності як засобу самопрезентації та комунікації з аудиторією. Визначено, що потребує подальшого вивчення теорія і практика віртуальної комунікації об’єктів галерейної та виставкової діяльності засобами цифрових технологій.
Суть розробки, основні результати:
The activity of the national gallery of international modernist and contemporary art Tate Modern was investigated in the qualifying work; the problem of using digital technologies in modern exhibition activities is determined. In addition, the peculiarities of the gallery business in the space of intercultural communications are highlighted. The author outlined the problems and prospects for the development of the implementation of digital technologies in the implementation of exhibition activities as a means of self-presentation and communication with the audience. It was determined that the theory and practice of virtual communication of objects of gallery and exhibition activity by means of digital technologies needs further study.