dc.contributor.author |
Гончарук, Олег Петрович |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-25T15:32:23Z |
|
dc.date.available |
2024-01-25T15:32:23Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарук О. П.. PR-менеджмент у соціокультурній сфері: становлення і розвиток : кваліф. робота |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5355 |
|
dc.description |
This topic is confirmed by the real world, where PR management studying in the socio-cultural sphere has become an important element of cultural and artistic development. The main assignments of the research include using contemporary PR management tools in the socio-cultural sphere, their formation, and development. The research methodology considers general scientific and specific methods, including observation, comparison, analysis, abstraction, synthesis, induction, deduction, and generalization. The project discusses theoretical and methodological aspects of PR-management, historical approaches to PR-management in the socio- cultural sphere, the concept’s definition, basic principles, and methods of the formation and development of PR-management in the socio-cultural sphere, the influence on functions and strategies of PR-management, using contemporary tools in the socio-cultural sphere, the influence of social networks on PR-management, opportunities for using internet marketing and video marketing in PR-campaigns, the analysis of using PR tools in national and international cultural projects, and their improvement. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Ця тема знаходить своє підтвердження в сучасному світі, де вивчення PR-менеджменту в соціокультурній сфері стало важливим елементом культурно-мистецького розвитку. Основними завданнями дослідження є використання сучасних інструментів PR-менеджменту в соціокультурній сфері, їх становлення та розвиток. Методологія дослідження розглядає загальнонаукові та спеціальні методи, зокрема спостереження, порівняння, аналіз, абстрагування, синтез, індукція, дедукція та узагальнення. У роботі розглядаються теоретико-методологічні аспекти PR-менеджменту, історичні підходи до PR-менеджменту в соціокультурній сфері, визначення поняття, основних принципів та методів становлення та розвиток PR-менеджменту в соціокультурній сфері, визначення функцій та стратегій PR-менеджменту, особливості застосування в соціокультурній сфері та вплив PR-менеджменту на розвиток соціокультурної сфери, використання сучасних інструментів в соціокультурній сфері, вплив соціальних мереж на PR-менеджмент, можливості використання інтернет-маркетингу та відео-маркетингу в PR- кампаніях, аналіз використання PR-інструментів в національних та міжнародних культурних проєктах та їх вдосконалення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
PR-менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні медіа |
uk_UA |
dc.subject |
медіамаркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
відеомаркетинг |
uk_UA |
dc.title |
PR-менеджмент у соціокультурній сфері: становлення і розвиток |
uk_UA |