Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Промоушин сучасного театру: особливості та інструменти

Show simple item record

dc.contributor.author Константинов, Артур Павлович
dc.date.accessioned 2024-01-26T07:45:04Z
dc.date.available 2024-01-26T07:45:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Константинов А. П.. Промоушин сучасного театру: особливості та інструменти : кваліф. робота ... магістр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2023, 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5360
dc.description The author considered in detail the use of digital media, social networks, as well as traditional methods for engaging the audience and increasing interest in theatrical performances. Factors affecting audience attention and the use of creative approaches for effective promotion of the theater stage are studied The impact of innovative technologies in the field of marketing and interaction with the audience is studied, taking into account the trends of the digital era. The work considers aspects of personalization of advertising campaigns, analysis of viewer data for better understanding of their likes, as well as the use of virtual reality and interactive elements to attract the public. The research is aimed at ensuring the sustainable and attractive development of the theater in the conditions of modern media consumption. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі було досліджено ефективні стратегії просування та рекламування театральних подій у сучасному світі. Автор детально розглянув використання цифрових медіа, соціальних мереж, а також традиційних методів для залучення аудиторії та підвищення інтересу до театральних вистав. Вивчені чинники впливу на глядацьку увагу та використання креативних підходів для ефективного просування театральної сцени. Досліджено вплив інноваційних технологій у сфері маркетингу та взаємодії з аудиторією, враховуючи тенденції цифрової ери. Робота розглядає аспекти персоналізації рекламних кампаній, аналізу даних глядачів для кращого розуміння їхніх уподобань, а також використання віртуальної реальності та інтерактивних елементів для залучення публіки. Дослідження спрямоване на забезпечення сталого і привабливого розвитку театру в умовах сучасного медіа-споживання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject промоушн uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject аудиторія uk_UA
dc.subject аналіз данних uk_UA
dc.subject театральна сцена uk_UA
dc.subject ефективність просування uk_UA
dc.title Промоушин сучасного театру: особливості та інструменти uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account