Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рехвіашвілі, Мадлена Іракліївна | |
dc.date.accessioned | 2024-01-26T10:06:19Z | |
dc.date.available | 2024-01-26T10:06:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Рехвіашвілі М. І.. Праксеологічні засади менеджменту музичної школи : кваліф. робота ... магістр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2023, 112 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5368 | |
dc.description | The qualification work investigates the implementation of high-quality innovative management of new generation directors who are able to think and act systematically in a crisis situation in society, make the right management decisions in all areas of their activities, and effectively use available resources. The paper analyzes the scientific origins and conducts a definitional analysis of the organizational and methodological foundations of training future art school managers. The philosophical and scientific foundations of research culture as a personal phenomenon, the formation of artistic competence of future specialists are considered and the personality of an innovative manager in the context of creating a competitive economy. The article also considers the theoretical foundations of training future art school managers for innovative activities, including the formation of readiness for innovative professional activities and its implementation as a pedagogical problem; analysis of the state of training of future managers in higher education institutions of Ukraine for the development and implementation of innovations; structure of training future management specialists for innovative professional activities; technologies for training managers for innovative professional activities. On the basis of the work carried out, a comparative analysis of the formation of the readiness of future management specialists for innovative professional activity of an art school in Ukraine and European countries was carried out. | uk_UA |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі досліджено впровадження якісного інноваційного управління директорів нової генерації, які здатні мислити та діяти системно в умовах кризового стану суспільства, приймати правильні управлінські рішення в усіх сферах їхньої діяльності, ефективно використовувати наявні ресурси. У роботі було проаналізовано наукові витоки та проведено дефінітивний аналіз організаційно-методичних засад підготовки майбутніх управлінців мистецької школи. Розглянуто філософські та наукознавчі засади науково- дослідницької культури як особистісного феномену, формування мистецької компетентності майбутніх спеціалістів: мотиваційна компонента та особистість менеджера-інноватора в умовах створення конкурентоспроможної економіки. Також автором було розглянуто теоретичні засади підготовки майбутніх менеджерів мистецької школи до інноваційної діяльності, що включають формування готовності до інноваційної професійної діяльності та її реалізації як педагогічна проблема; аналіз стану підготовки майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти України до розроблення й упровадження інновацій; структуру підготовки майбутніх фахівців з менеджменту до інноваційної професійної діяльності; технології підготовки керівників до інноваційної професійної діяльності. На основі проведеної роботи було проведено порівняльний аналіз формування готовності майбутніх фахівців із менеджменту до інноваційної професійної діяльності мистецької школи в Україні та країнах Європи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | засади підготовки майбутніх управлінців мистецької школи | uk_UA |
dc.subject | особистість менеджера-інноватора | uk_UA |
dc.subject | пріоритети розвитку професійної освіти | uk_UA |
dc.title | Праксеологічні засади менеджменту музичної школи | uk_UA |