dc.contributor.author |
Слободянюк, Ірина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-26T10:33:18Z |
|
dc.date.available |
2024-01-26T10:33:18Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Слободянюк І. О.. Соціальні мережі як інструмент діяльності культурно-мистецьких закладів ХХІ століття : кваліф. робота ... магістр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2023, 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5369 |
|
dc.description |
To achieve the goal, the author sets the following tasks: analyze the historiography of the issue and characterize the source base of
the research; clarify the conceptual and categorical apparatus of the subject area of research; to investigate social networks as channels of communication and ways of developing the professional sphere of modern institutions of culture and arts;
– to reveal the peculiarities of the communicative and informational form of activity of cultural and artistic institutions in social networks; to analyze the specifics of the representation of cultural and artistic institutions of Ukraine in social networks;
find out the peculiarities of integration into the virtual space of domestic theaters, museums and cultural centers; to investigate the peculiarities of the Internet representation of the modern Ukrainian library in social networks (Facebook, Instagram, etc.). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Для досягнення поставленої мети автор ставить завдання: проаналізувати історіографію питання та охарактеризувати
джерельну базу дослідження; уточнити понятійно-категоріальний апарат предметної сфери дослідження; дослідити соціальні мережі як канали комунікації та способи розвитку професійної сфери сучасних закладів культури і мистецтв;
– виявити особливості комунікативної та інформаційної форми діяльності культурно-мистецьких закладів у соціальних мережах; проаналізувати специфіку представництва культурно-мистецьких закладів України в соціальних мережах; з’ясувати особливості інтегрування у віртуальний простір вітчизняних театрів, музеїв та будинків культури; дослідити особливості інтернет-представництва сучасної української бібліотеки в соціальних мережах (Facebook, Instagram та ін.). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
віртуальний простір |
uk_UA |
dc.subject |
технології |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет |
uk_UA |
dc.title |
Соціальні мережі як інструмент діяльності культурно-мистецьких закладів ХХІ століття |
uk_UA |