Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Соціальні мережі як інструмент діяльності культурно-мистецьких закладів ХХІ століття

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слободянюк, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-01-26T10:33:18Z
dc.date.available 2024-01-26T10:33:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Слободянюк І. О.. Соціальні мережі як інструмент діяльності культурно-мистецьких закладів ХХІ століття : кваліф. робота ... магістр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2023, 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5369
dc.description To achieve the goal, the author sets the following tasks: analyze the historiography of the issue and characterize the source base of the research; clarify the conceptual and categorical apparatus of the subject area of research; to investigate social networks as channels of communication and ways of developing the professional sphere of modern institutions of culture and arts; – to reveal the peculiarities of the communicative and informational form of activity of cultural and artistic institutions in social networks; to analyze the specifics of the representation of cultural and artistic institutions of Ukraine in social networks; find out the peculiarities of integration into the virtual space of domestic theaters, museums and cultural centers; to investigate the peculiarities of the Internet representation of the modern Ukrainian library in social networks (Facebook, Instagram, etc.). uk_UA
dc.description.abstract Для досягнення поставленої мети автор ставить завдання: проаналізувати історіографію питання та охарактеризувати джерельну базу дослідження; уточнити понятійно-категоріальний апарат предметної сфери дослідження; дослідити соціальні мережі як канали комунікації та способи розвитку професійної сфери сучасних закладів культури і мистецтв; – виявити особливості комунікативної та інформаційної форми діяльності культурно-мистецьких закладів у соціальних мережах; проаналізувати специфіку представництва культурно-мистецьких закладів України в соціальних мережах; з’ясувати особливості інтегрування у віртуальний простір вітчизняних театрів, музеїв та будинків культури; дослідити особливості інтернет-представництва сучасної української бібліотеки в соціальних мережах (Facebook, Instagram та ін.). uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject віртуальний простір uk_UA
dc.subject технології uk_UA
dc.subject інтернет uk_UA
dc.title Соціальні мережі як інструмент діяльності культурно-мистецьких закладів ХХІ століття uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу