dc.contributor.author |
Бугайова, Оксана Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-12T05:08:14Z |
|
dc.date.available |
2024-02-12T05:08:14Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5382 |
|
dc.description |
Рекламний текст призначений для того, щоб привернути увагу аудиторії до певного
продукту та спонукати придбати його. Нині ринок перенасичений різного роду товарами,
послугами – і виробники та реалізатори ведуть свою діяльність у середовищі з високим рівнем конкуренції. Тож реклама – можливість заявити про себе, виділитися серед численних конкурентів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Бугайова О. І. Маніпулятивні прийоми в рекламних текстах. Культурні та мистецькі студії ХХІ століття: науково-практичне партнерство : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. / М-во культ. України та інформ. політики ; Нац. акад. кер. кадрів культ. і мистец. (Київ, 09 листопада 2023 р.). Київ : НАКККіМ, 2023. С. 108-109. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
Рекламний текст, маніпулятивний вплив, програмування, маркетинг, споживач |
uk_UA |
dc.title |
Маніпулятивні прийоми в рекламних текстах |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |