Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григор’єв, Констянтин Ігорович
dc.date.accessioned 2024-06-21T11:15:14Z
dc.date.available 2024-06-21T11:15:14Z
dc.date.issued 2024-06-04
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5525
dc.description.abstract Метою роботи було дослідження історії виникнення, розвитку, написання треп-металу, його запису, та методики зведення і мікшування треп-металу у звукорежисурі, а також сучасні реалії звукорежисури жанру треп-металу. Методи дослідження в роботі використані як історико-теоретичні: опис, аналіз, систематизація та узагальнення літератури з проблем дослідження, так і емпіричні: практична діяльність у сфері написання і запису треп-металу та методику зведення і мікшування треп-металу у звукорежисурі. Висновки: Було здійснено та представлено ретроспективу розвитку музичного жанру треп-металу з точки зору діяльності звукорежисера як комплексний опис та огляд формування понять жанру треп-металу як унікальне поєднання двох жанрів музики, що об'єднують агресивність і енергію металу з ритмічною структурою і вокальним стилем трепу у тимчасовій послідовності їх створення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject треп-метал, треп, звукорежисура, написання, запис, зведення, мікшування. uk_UA
dc.title Особливості створення та зведення треп-металу uk_UA
dc.title.alternative звукорежисура жанру треп-металу в сучасних реаліях uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу