Суть розробки, основні результати:
Дозвілля є невід’ємною частиною нашого життя, і його ми маємо проводити з користю просуваючи свою культуру вивчаючи нові методи управління та удосконалення даної сфери.
Перший розділ це теоретичні поняття дозвілля. Аналіз теми дозвілля його види та актуальність та вплив на людину.
У другому розділі управління та маркетингова складова театральної діяльності, розкриваємо феномен імерсивних вистав. Висвітлено як аспекти управління та маркетингу впливають на роботу театру та прикладі театрально- видовищної компанії «U`zahvati» та Одеського академічного театру музичної комедії ім. М. Водяного.
Третій розділ побудовано на загальних засадах дослідження емоційного впливу та інформації з підтримки театральних та фестивальних перфомансів в Україні.
Узгальнюючи, дослідження, включає в себе аспекти, що чітко визначають актуальність просування нових театрів, проєктів які будуть підіймати культуру за рахунок своєї індивідуальності. Та враховуючи теоретичні засади формування дозвілля та відпочинку та впливу на психосоматичні стани та емоційні реакції.