Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мнішенко, Дар'я Русланівна
dc.date.accessioned 2024-07-13T09:48:10Z
dc.date.available 2024-07-13T09:48:10Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мнішенко Д. Р.. Ефективність використання соціальних мереж у промоції івентів : кваліф. робота ... бакалавр за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності. Київ, 2024, 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5576
dc.description Сьогодні соціальні мережі стали неодмінною складовою стратегії промоції різноманітних подій, включаючи конференції, фестивалі, виставки та інші івенти. З масовим використанням соціальних медіа люди отримали нові можливості для спілкування та обміну інформацією. Таким чином, вивчення ефективності їх впливу на залучення аудиторії, створення привабливого контенту та формування спільнот набуває великого значення для розвитку подійного маркетингу. Дослідження спрямоване на аналіз теоретичних аспектів використання соціальних мереж у промоції івентів, дослідженню практичного досвіду використання соціальних медіа для промоції різноманітних івентів, вивченню вплив соціальних медіа на залучення аудиторії, створення привабливого контенту та формування спільнот, розробці рекомендацій щодо оптимізації використання соціальних мереж у промоції. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject івент uk_UA
dc.subject соціальні медіа uk_UA
dc.subject промоція івентів uk_UA
dc.subject залучення аудиторії uk_UA
dc.subject залучальний контент uk_UA
dc.subject спільнота uk_UA
dc.subject вплив соціальних медіа uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject побудова стратегії uk_UA
dc.title Ефективність використання соціальних мереж у промоції івентів uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу