Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іванько, Олександр Петрович | |
dc.date.accessioned | 2024-09-27T12:32:37Z | |
dc.date.available | 2024-09-27T12:32:37Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Олександр Іванько Дивограй для Марка та Сашеньки педагогічний репертуар учня-піаніста / упоряд. І. О. Цепух – Київ: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2024. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5649 | |
dc.description | The structure of the manual is maintained in a convenient format: from the first acquaintance with the piano to the performance of works at the level of the middle of the first grade of the art school. The well-thought-out complication of the material promotes the gradual musical development of a beginner pianist and allows him to master the necessary skills in a short period of time. Methodological recommendations given in the introduction will help teachers choose the right trajectory of the student's development. The collection is divided into two sections: solo pieces and ensemble pieces for playing with a teacher or high school students. This combination allows the teacher to choose a convenient format for making music with the student, depending on his level of preparation. Ensemble music making with a teacher always pushes students to creative development. In co-creation with a mentor, the learner will better master various aspects of the musical language and the creative component of performing arts. | uk_UA |
dc.description.abstract | Будова посібника витримана в зручному форматі: від першого знайомства з фортепіано до виконання творів на рівні середини першого класу мистецької школи. Продумане ускладнення матеріалу сприяє поступовому музичному розвитку піаніста-початківця та дає змогу опанувати потрібні навички у стислі строки. Надані у вступі методичні рекомендації допоможуть викладачам обрати правильну траєкторію розвитку здобувача освіти. Збірка поділена на два розділи: сольні пʼєси та ансамблеві твори для гри з вчителем чи учнями старших класів. Таке поєднання дає викладачу обирати зручний формат музикування з учнем, в залежності від його рівня підготовки. Ансамблеве музикування з викладачем завжди підштовхує учнів до творчого розвитку. У співтворчості з наставником здобувач освіти краще опанує різноманітні аспекти музичної мови та творчу складову виконавського мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | музичне виконавство | uk_UA |
dc.subject | інноваційний педагогічний репертуар | uk_UA |
dc.subject | піаніст початківець | uk_UA |
dc.subject | український сучасний композитор | uk_UA |
dc.subject | Олександр Іванько | uk_UA |
dc.subject | Дивограй для Марка та Сашеньки | uk_UA |
dc.subject | кінець ХХ – першої чверті ХХІ століть | uk_UA |
dc.title | Дивограй для Марка та Сашеньки ор. 1 | uk_UA |
dc.title.alternative | Divogray for Mark and Sashenka ор.1 | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |