Короткий опис(реферат):
Виконання циклічних творів, зокрема сюїт, допомагає розкрити інтерпретаційний потенціал здобувачів освіти. Виконання сюїт українського композитора постмодерніста Чернігівського регіону України кінця ХХ – першої чверті ХХІ століття Олександра Іванька дає можливість виконавцям зануритися в композиторське бачення та ідею твору як цілісної концепції.
Гра циклів дозволяє музикантам розвивати навички інтерпретації, оскільки вони повинні уважно розробляти темп, динаміку, фразування та інші музичні аспекти не лише в окремих частинах, але й у контексті всього твору.
Кожен цикл має свій унікальний стиль і характер. Збірка складається з трьох сюїт: «Сюїта у старовинному стилі», «Дитяча сюїта» та «Сюїта для онуків». Композитор демонструє неабияку майстерність у різноманітті образів, що втілюються у специфічній послідовності пʼєс. Фантазійність та різнобарвність викладу неодмінно допоможе у розвитку творчої складової майстерності учням музичних шкіл.
Суть розробки, основні результати:
Performance of cyclic works, in particular suites, helps to reveal the interpretive potential of students. The performance of the suites of the postmodernist Ukrainian composer of the Chernihiv region of Ukraine at the end of the 20th - the first quarter of the 21st century Oleksandr Ivanko gives the performers the opportunity to immerse themselves in the composer's vision and the idea of the work as a whole concept.
Playing cycles allows musicians to develop interpretive skills, as they must carefully develop tempo, dynamics, phrasing, and other musical aspects not only in individual parts, but also in the context of the entire piece.
Each cycle has its own unique style and character. The collection consists of three suites: "Suite in antique style", "Children's suite" and "Suite for grandchildren". The composer demonstrates great skill in the variety of images embodied in a specific sequence of pieces. The fantasy and colorfulness of the presentation will definitely help the students of music schools in the development of the creative component of skill.