dc.contributor.author |
Халюков, Дмитро Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-20T13:01:23Z |
|
dc.date.available |
2025-01-20T13:01:23Z |
|
dc.date.issued |
2024-12-23 |
|
dc.identifier.citation |
Халюков Д. О.. Організація масових заходів на локаціях: оптимізація процесів та інновації у сфері креативного менеджменту : кваліф. робота ... магістерська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2024, 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5791 |
|
dc.description |
Мета кваліфікаційної роботи полягає в дослідженні процесу організації масових заходів на локаціях оптимізація процесів та інновації у сфері креативного менеджменту.
Об’єктом дослідження є компанії K. Point place м. Києва.
У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретичні аспекти організації масових заходів на локаціях.
У другому розділі роботи проаналізовано процес організації масових заходів на локаціях.
У третьому розділі роботи розглянуто вдосконалення організації масових заходів на локаціях.
На основі одержаних результатів дослідження зроблені відповідні висновки та пропозиції. Обсяг роботи становить 88 сторінки, включаючи таблиці, рисунки, 50 джерел. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
локації |
uk_UA |
dc.subject |
масові заходи |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія менеджменту |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
креативний |
uk_UA |
dc.subject |
сучасні технології |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність |
uk_UA |
dc.title |
Організація масових заходів на локаціях: оптимізація процесів та інновації у сфері креативного менеджменту |
uk_UA |