Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Організація масових заходів на локаціях: оптимізація процесів та інновації у сфері креативного менеджменту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Халюков, Дмитро Олександрович
dc.date.accessioned 2025-01-20T13:01:23Z
dc.date.available 2025-01-20T13:01:23Z
dc.date.issued 2024-12-23
dc.identifier.citation Халюков Д. О.. Організація масових заходів на локаціях: оптимізація процесів та інновації у сфері креативного менеджменту : кваліф. робота ... магістерська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2024, 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5791
dc.description Мета кваліфікаційної роботи полягає в дослідженні процесу організації масових заходів на локаціях оптимізація процесів та інновації у сфері креативного менеджменту. Об’єктом дослідження є компанії K. Point place м. Києва. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретичні аспекти організації масових заходів на локаціях. У другому розділі роботи проаналізовано процес організації масових заходів на локаціях. У третьому розділі роботи розглянуто вдосконалення організації масових заходів на локаціях. На основі одержаних результатів дослідження зроблені відповідні висновки та пропозиції. Обсяг роботи становить 88 сторінки, включаючи таблиці, рисунки, 50 джерел. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject локації uk_UA
dc.subject масові заходи uk_UA
dc.subject стратегія менеджменту uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject креативний uk_UA
dc.subject сучасні технології uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.title Організація масових заходів на локаціях: оптимізація процесів та інновації у сфері креативного менеджменту uk_UA


Долучені файли

Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу