Суть розробки, основні результати:
У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти
формування професійних компетентностей фахівців у галузі інформаційної
діяльності. Робота спрямована на вивчення процесів підготовки фахівців у
закладах вищої освіти в умовах цифрової трансформації та підвищення ролі
цифрових технологій. Проведено аналіз освітніх програм, методів та підходів
до формування професійних компетенцій. З'ясовано важливість
використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових
інструментів, а також інтеграції штучного інтелекту у бібліотечно-
інформаційну діяльність. Акцентовано увагу на цифрових технологіях,
саморозвитку та самоосвіті фахівців. Підкреслено, що процес самоосвіти як
форми організації і реалізації є способом поглибленого вивчення галузі
знань.