Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

«УКРАЇНСЬКЕ АУДІОВІЗУАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО КІНЦЯ XX – ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ (МИСТЕЦТВОЗНАВЧИЙ ЕКСПЕРТНИЙ АНАЛІЗ)»

Show simple item record

dc.contributor.author Робський, Владислав Олександрович
dc.date.accessioned 2025-01-28T12:00:59Z
dc.date.available 2025-01-28T12:00:59Z
dc.date.issued 2024-12-23
dc.identifier.citation етноідентифікація, декоративне мистецтво, український кінематограф, культурна спадщина. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5814
dc.description Робський В.О. Українське аудіовізуальне мистецтво кінця XX – початку XXI століття (мистецтвознавчий експертний аналіз). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» ‒ Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Дослідження присвячене аналізу трансформаційних процесів українського аудіовізуального мистецтва кінця XX – початку XXI століття у контексті відображення національної етноідентифікації через інтеграцію декоративно-прикладного мистецтва в кінематограф, мультиплікацію та телебачення. Робота зосереджена на діалоговій функції аудіовізуальних творів, які передають етнічні, культурні та історичні цінності України, формуючи її сучасну ідентичність. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади дослідження, зокрема понятійно-категоріальний апарат, історіографію та джерельну базу. Визначено роль аудіовізуального мистецтва як інструменту культурної дипломатії та популяризації національної спадщини. Другий розділ присвячено аналізу становлення аудіовізуального мистецтва, починаючи з діяльності ВУФКУ у 1920-х роках, розвитку «поетичного кіно» 1960-х, до сучасних тенденцій. Особливу увагу приділено взаємодії аудіовізуального та декоративного мистецтва через сценічні костюми, народні орнаменти та символіку. У третьому розділі проаналізовано періодизацію трансформацій мистецтва у незалежній Україні, вплив політичних подій, зокрема війни, на кінематограф. Досліджено сучасні проєкти, такі як фільм «Памфір», де традиції української культури стають основою художньої мови, а також інноваційні виставкові формати, які демонструють діалог між традиційною культурою та сучасним мистецтвом. У підсумку, робота підтверджує важливість аудіовізуального мистецтва як засобу формування національної ідентичності та збереження культурної спадщини. Висновки та матеріали дослідження можуть бути використані у навчальних програмах, мистецьких проєктах та культурній дипломатії України. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject етноідентифікація, декоративне мистецтво, український кінематограф, культурна спадщина. uk_UA
dc.title «УКРАЇНСЬКЕ АУДІОВІЗУАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО КІНЦЯ XX – ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ (МИСТЕЦТВОЗНАВЧИЙ ЕКСПЕРТНИЙ АНАЛІЗ)» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account