Суть розробки, основні результати:
Актуальність. Трансформація соціокультурної сфери як процес системних якісних змін на основі інновацій виявляється в постійному пошуку вдосконалення, зокрема поширенні нових ідей, реалізації послуг. Серед факторів, які мають культуротворчий потенціал, вирізняються спеціальні події, в основу яких покладається креативна управлінська діяльність.
Мета роботи – визначення тенденцій розвитку креативного менеджменту в контексті фестивально-конкурсної справи.
Об’єкт дослідження: процес здійснення менеджерських функцій у сфері управління фестивальною справою.
Предмет дослідження: організаційні засади реалізації менеджменту фестивально-конкурсної справи.
У першому розділі проведено комплексний аналіз наукових джерел з теми дослідження, встановлено основні поняття, систему та складові креативного менеджементу.
У другому розділі проведено всесторонній аналіз організації фестивалів та фествально-конкурсної діяльності.
У третьому розділі на основі матеріалів ГО «Співограй» досліджено особливості організації фестивалів та конкурсів, процедури від подачі заявки до оголошення лауреатів, визначено позитивні та негативні сторони управлінської діяльності в контексті фестивальної справи, надано рекомендації щодо їх вирішення.